reklama

Niekto sa ma raz opýtal...

...čo je zmyslom môjho života, aký je môj názor na dianie v spoločnosti, čo si myslím o pochode ľudí rovnakého pohlavia. Tak som nabrala dych a pokúsila sa zhrnúť, alebo lepšie, definovať, o čom môj život vlastne je. Ako som si všimla, dnešný svet ti hovorí niečo ako toto: -ty si stredobodom svojho života -život je o tvojich prianiach a ich plnení -nemysli na smrť, tá sa ťa netýka

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Ale život okolo nás, realita, tieto veci nepotvrdzuje, skôr vyvracia- nepodarí sa ti vždy to, čo chceš, pomaly starneme a staroba je čím ďalej, tým viac o zriekaní sa- zdravia, pohodlia,... Ale nielen staroba, ale aj taký rodič sa musí mnohokrát zaprieť a obetovať veľa pre svoje dieťa.

Takže ak hľadám alternatívu k tomuto svetu a jeho hodnotám (bohatstvo, mladosť za každú cenu, umelá krása, ..), jediné, čo dáva môjmu životu hlbší zmysel, je viera. To, že sa zapriem a obetujem niečo pre druhého, nebude len čisté bláznovstvo, ale niečo, čo má moc zmeniť druhých, okolie a v konečnom dôsledku mňa samu..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto verím v Neho, ktorý nám sám dal príklad (tým že žil na tejto zemi ako človek, ako my) ako milovať druhých, tým, že sa pokoríš a slúžiš (nie nevyhnutne na úkor svojho zdravia, ale napr. vlastného pohodlia v bežnom živote, vlastnej predstavy o tom, ako má niečo vyzerať, byť). A toto je pre mňa LÁSKA, toto znamená MILOVAŤ.

No a keď sa pozriem na nejaký pochod (znamená to pýcha, nie?), tak vidím ľudí, ktorí vnímajú len seba samých a svoje potešenie. Nie všetci na tomto svete máme rovnaké podmienky, nie každý je napríklad stvorený mať rodinu a deti, ale je toľko rôznych spôsobov, ako zasvätiť svoj život LÁSKE, že nejaký človek v smiešnom kostýme ma nepresvedčí o tom, že naozaj miluje..

Veronika Ondrejová

Veronika Ondrejová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka farmácie, momentálne študujem v Paríži. Najviac na svete ma baví objavovať: nové miesta, ale aj čaro miest dávno známych. Nových ľudí- ale aj ľudí, o ktorých som si myslela že ich poznám, a pritom ma dokážu stále prekvapovať. Nové situácie- dobré či zlé- v ktorých človek môže zažiť tak nekončiaci záchvat smiechu, ale aj objaviť svoje hranice. Lebo celý život máme čo objavovať...;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu